Dobrodošli u MARKET ZDRAVE HRANE. Široka paleta ukusnih proizvoda iz oblasti zdrave hrane.

ZETA FRUIT DOO

Marka Radovića bb

069 188 000

 

Pon - Sub 7:00 - 22:00

Nedeljom - Zatvoreno
 

 

SVJEŽE VOĆE

VOĆE – VITAMINI I MINERALI U BEZBROJ OBLIKA I BOJA

Image

Voće je zdravo! - To ste čuli bezbroj puta

I da, zaista je tako. Voće sadrži hranjive materije neophodne za zdravlje i održavanje funkcija našeg organizma.

Zbog bogatstva korisnim materijama ima niz povoljnih učinaka na zdravlje – ko jede više voća kao sastavni deo raznovrsne i uravnotežene ishrane, ima smanjeni rizik od nekih hroničnih bolesti.

Voće je sočan oblik unosa vitamina i minerala, ali sadrži i dosta vode koja je našem organizmu veoma potrebna. Voće je bogato vodom, neko više, kao lubenica ili neko manje kao banana. 

Voda u voću takođe hidrira naš organizam, posebno zato jer u njoj postoji čitav niz otopljenih vitamina i minerala, antioksidanasa, dobrih kiselina, kao i raznih vrsta ugljenih hidrata i šećera u svom najprirodnijem obliku.

Image
Image
Image
Image

Kad jedete voće ili pijete voćni sok osećate osveženje, koje oraspoloži, daje energiju i još uz sve to je izuzetno ukusno.

Hranjive materije i voće, imaju povoljan učinak na zdravlje:

Voće uglavnom prirodno sadrži malu količinu mastinatrijumanema mnogo kalorija. Dobar je izvor mnogih neophodnih hranjivih materija, koje inače premalo unosimo u organizam, uključujući kalijumvlakna, vitamin C i folate (folne kiseline).

  • Vitamin C je važan za rast i obnovljanje svih organa, pomaže kod zarastanja rana i ogrebotina, održava zube i desni zdravima. On je jedan od važnijih vitamina u obrani od infekcije.
  • Folna kiselina i folati – vitamin iz B kompleksa. One pomažu tijelu u formiranju crvenih krvnih zrnaca, koja prenose kiseonik do svake ćelije u našem telu.
Image
Image
Image
Image

Ishrana bogata kalijumom, može nam pomoći kod održavanja odgovarajućeg krvnog pritiska. Najpoznatije voće koje sadrže visok nivo kalijuma su bananešljivesuve breskve i kajsijedinje i sviježe cijeđeni sok od narandže.

Vlakna iz voća, kao deo raznovrsne ishrane, važna su nam za pravilno funkcionisanje probave tj. pozitivno utiču na rad crijeva. Ista ta vlakna utiču i na snižavanje holesterola u krvi.

Voće zbog bogatsva vlaknima daje nam osećaj da smo siti, a sadrži malo kalorija, važno je da ga jedemo dok je svježe, isjeckano ili cijelo. Sušeno voće takođe sadrži vlakna, ali je često zaslađeno.

Voćni sokovi sadrže vrlo malo ili uopšte ne sadrže vlakna ukoliko nisu svježe pripremljeni i 100% prirodni.

  • U obliku svježeg voća kao međuobrok ili deo doručka uz žitarice
  • Cijeđeni čisti voćni sok
  • Kuvano voće - kompot
  • Smoothie ili frappe
  • Sušeno voće ili orašasto

PORCIJA VOĆA  je veličine jedne šake, a sušenog voće pola šake!

ORGANSKO

Image
Image
Image
Image

PRIRODNO

Image
Image
Image
Image

ZDRAVO

Image
Image
Image
Image

Style Selector

Layout Style

Background Image